ℹ️ Predtým, ako napíšete našej Zákazníckej podpore, skúste svoju odpoveď nájsť tu.

Produkt môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy nájdete na https://www.krokus.sk/odstupenie-od-kupnej-zmluvy/.

Na stránke daného produktu kliknite na tlačítko Pridať do košíka. Rovnako si prípadne pridáte aj ďalšie produkty. Keď ste si umiestnili do košíka požadované produkty, môžete pokračovať ďalej.

Potom kliknete na tlačítko Zobraziť košík (alebo v pravo hore na obrázok košíka). Zobrazí sa vám stránka, kde vidíte čo máte v košíku a tiež ceny, rovnako si tu môžete vybrať spôsob dopravy.

Následne kliknite na tlačítko Skontrolovať a objednať. Na tejto stránke zadáte svoju adresu, prípadne si vyberiete výdajné miesto Packety, do ktorého vám máme zásielku doručiť. Rovnako si tu môžete znova skontrolovať produkty, ktoré máte v košíku a tiež vybraný spôsob dopravy. Vidíte tu ceny za každú položku a za dopravu. V spodnej časti formulára si ešte zvolíte spôsob platby. Nezabudnite odkliknúť súhlas s našimi Obchodnými podmienkami, ktoré si tu tiež môžete zobraziť a prečítať.

Keď máte všetko hotové, objednávku odošlete tlačítkom Objednať s povinnosťou platby. Všetko ostatné vybavíme a vy si môžete o pár dní zásielku vyzdvihnúť.

Zásielky odosielame prostredníctvom Slovenskej pošty a Packety (Zásielkovne). Jednotlivé spôsoby sledovania zásielky sa líšia podľa spôsobu akým ste vytvorili objednávku:

  • Slovenská pošta (na dobierku) – sledovacie číslo vám pošleme na vyžiadanie emailom. Obráťte sa na našu Zákaznícku podporu.
  • Slovenská pošta (platba kartou) – sledovacie číslo vám príde automaticky v emailovej správe spolu s faktúrou. Keď bude zásielka priravená informuje vás klasickým poštovým žltým lístkom, ktorý nájdete vo svojej poštovej schránke.
  • Packeta (na dobierku aj pri platbe kartou) – Packeta vám pošle sledovacie číslo emailom. Keď bude zásielka pripravená informuje o tom emailom aj SMS správou.

Ak ste si svojej objednávke platili platobnou kartou, faktúru vám pošleme hneď ako začneme pripravovať vašu zásielku.

Ak ste zvolili platbu na dobierku, faktúru vám pošleme až po prevzatí zásielky.

Aktuálne ceny dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.

Nie, zásielky posielame výhradne prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Packety (Zásielkovne). Iné formy dopravy ani osobný odber nerealizujeme.

Áno, do 14 dní od prevzatia zásielky.

Prvá výmena tovaru je bezplatná. Kupujúci hradí len náklady na dopravu (poštovné smerom k nám).

Každá ďalšia výmena toho istého tovaru je spoplatnená sumou 5 €, ktorá predstavuje manipulačný poplatok (a teda takáto zásielka vám príde na dobierku vo výške 5 €).

Nie, zásielky doručujeme len na území Slovenskej republiky.