VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode.

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinností súvisiace s nákupom Tovaru v internetovom obchode umiestnenom na internetovej stránke www.krokus.sk a sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy uzavretej medzi Obchodníkom (prevádzkovateľom internetového obchodu) a Spotrebiteľom.

Uskutočnením Objednávky Spotrebiteľ vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí.

Tieto VOP sú prístupné v e-shope na internetovej stránke www.krokus.sk a sú platné a účinné odo dňa zverejnenia.

Dohľad nad dodržiavaním zákona vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia ( SOI ).

Názov a adresa orgánu dozoru alebo dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha:

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00  Banská Bystrica 1 
Odbor výkonu dozoru
e-mail: bb@soi.sk
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71
fax č. 048/412 46 93 

2) VYMEDZENIE POJMOV

  1. Obchodníkom /Prevádzkovateľom/, Dodávateľom Tovarov a Služieb e-shopu je spoločnosť PVTrend s. r. o., Lehota nad Rimavicou 31, 980 53 Lehota nad Rimavicou.
  2. Spotrebiteľom je každý návštevník e-shopu, ktorý súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom a objedná si Tovar alebo Služby prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov a zároveň ide o fyzickú osobu, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
  3. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom.
  4. Tovarom alebo Službou sú všetky produkty a služby zverejnené na stránkach e-shopu.
  5. Objednávka znamená Spotrebiteľom vyplnený a odoslaný objednávkový formulár Obchodníkovi spôsobom uvedeným v týchto VOP. Objednávka je Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj Tovarov a Služieb. Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy sú tieto VOP a reklamačný poriadok.
  6. Spotrebiteľ plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom kontaktného formulára e-shopu a e-mailovej komunikácie.
  7. Reklamačný poriadok znamená Reklamačný poriadok pre nákup Tovaru v internetovom obchode vydaný Obchodníkom za účelom informovania Spotrebiteľa o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonaní záručných opráv. Reklamačný poriadok je umiestnený na internetovej stránke www.krokus.sk.
  8. Kúpna cena znamená kúpnu cenu za Tovar alebo Službu. Kúpna cena nezahŕňa prípadné náklady za dodanie Tovaru Spotrebiteľovi.

3) OBJEDNÁVANIE TOVARU A SLUŽIEB

  1. Objednávka sa stáva pre Spotrebiteľa záväznou jej vyplnením a odoslaním v súlade s bodom 2. tohto článku
  2. Postup Spotrebiteľa pri vytvorení Objednávky je nasledovný:
    • Tovar si Spotrebiteľ vyberá kliknutím na obrazové zobrazenie konkrétneho Tovaru resp. na názov tovaru.
    • V prípade záujmu o Tovar klikne Spotrebiteľ na ikonu „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. V prípade, ak má vybraný Tovar viaceré prevedenia v tomto kroku si Spotrebiteľ zvolí to prevedenie o ktoré prejavuje záujem opäť kliknutím na ikonu „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. V tejto časti Objednávky si Spotrebiteľ zároveň volí množstvo tovaru (počet ks).
    • Po zobrazení nákupného košíka, v ktorom je uvedený druh Tovaru, množstvo Tovaru, cena za jednotlivý Tovar a cena za všetky Tovary uložené v nákupnom košíku spolu pokračuje kliknutím na ikonu „SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ“.
    • V ďalšom kroku je Spotrebiteľ povinný vyplniť Kontaktné údaje, označiť spôsob dopravy a spôsob platby. Spotrebiteľ vyplní Kontaktné údaje v rozsahu:
      • meno a priezvisko kupujúceho,
      • telefón,
      • emailový kontakt, 
      • ulica, číslo domu, mesto, psč, štát, prípadne odberné miesto.
    • Po vyplnení uvedených údajov je Spotrebiteľovi umožnené odoslanie objednávky.
    • Spotrebiteľ je povinný po oboznámení sa so Všeobecnými obchodnými podmienkami označiť pole na znak súhlasu s ich obsahom. Ak Spotrebiteľ súhlasí s druhom Tovaru/ov, množstvom Tovaru/ov, cenou za Tovar/y a Všeobecnými obchodnými podmienkami kliknutím na ikonu „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“ sa stane záväznou.
  3. Spotrebiteľ sa po odoslaní Objednávky v e-shope v súlade s bodom 2. tohto článku zobrazí Potvrdenie Objednávky a zároveň mu bude zaslaný automaticky generovaný e-mail s informáciami k Objednávke spolu s reklamačným formulárom a formulárom odstúpenia od kúpnej zmluvy.
  4. Kúpna zmluva je uzatvorená momentom zobrazenia Potvrdenia Objednávky a doručením automaticky generovaného e-mailu s informáciami k Objednávke. Automatický generovaný e-mail obsahuje číslo Objednávky a zhrnutie údajov uzavretej Kúpnej zmluvy (detaily objednávky).
  5. Obchodník je oprávnený kontaktovať Spotrebiteľa aj telefonicky na telefónne číslo uvedené v objednávkovom formulári v záležitostiach týkajúcich sa alebo súvisiacich s Objednávkou a / alebo s Kúpnou zmluvou.
  6. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
  7. Objednávka, ktorá bola potvrdená Obchodníkom je archivovaná za účelom jej splnenia ako aj za účelom ďalšej evidencie.

Tento internetový obchod funguje NONSTOP. Tovar si môžete ukladať do nákupného košíka alebo objednávať e-mailom. Ak máte špeciálne požiadavky, potom je objednávku možné uskutočniť len e-mailom.

Predmetom zmluvy je tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Informácie o rozmeroch, váhe a ďalšie údaje sú uvedené v popise výrobkov na našich stránkach. Pokiaľ sa tieto údaje odlišujú od skutočnosti, e-shop za tento fakt nenesie zodpovednosť. V prípade väčších nezrovnalostí Vás bude zástupca nášho obchodu neodkladne kontaktovať.

Pri produktoch, ktoré zobrazujú viacero variantov na jednom obrázku, je kupujúci povinný označiť, o ktorý z ponúkaných má záujem. Pokiaľ tak neurobí, predajca si vyhradzuje právo na odoslanie akéhokoľvek variantu podľa náhodného výberu.

Zaväzujeme sa, že svojím zákazníkom dodáme tovar v neporušenom stave a v zhode so špecifikáciami a vlastnosťami obvyklými pre tento druh tovaru, všetko v súlade s predpismi a nariadeniami platnými na území SR (Slovenskej republiky).

Elektronická objednávka sa stáva platnou vo chvíli, keď sú vyplnené všetky požadované údaje v objednávkovom formulári. Táto objednávka sa stáva návrhom kúpnej zmluvy. Formálnym potvrdením tejto zmluvy kupujúcim je uzavretá kúpna zmluva, ktorá je naplnená dodaním tovaru na adresu uvedenú kupujúcim.

4) KÚPNA CENA

Kúpna cena je uvedená v e-shope pri Tovare v čase uskutočnenia Objednávky, v Objednávke a v potvrdení Objednávky. Takáto Kúpna cena nemôže byť po potvrdení Objednávky Obchodníkom zmenená.

5) PLATOBNÉ PODMIENKY

  1. Platba Kúpnej ceny sa uskutočňuje v mene EUR.
  2. Akceptované spôsoby platieb
    • Platba na dobierku – v prípade, že uprednostňujete platbu na dobierku, Vaša objednávka bude vybavená obratom. Príplatok za dobierku je uvedený na stránke https://www.krokus.sk/doprava-a-platba/.
    • Platobná karta – po vytvorení objednávky ste automaticky presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu, ktorá zaisťuje bezpečnú online platbu kartou.
  3. Zvolený spôsob zaplatenie Kúpnej ceny je po uskutočnení Objednávky možné meniť iba so súhlasom Obchodníka.
  4. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v článku VII týchto VOP.

Obchodník prehlasuje, že jasným, zrozumiteľným a jednoznačným spôsobom informuje Spotrebiteľa pred odoslaním objednávky o hlavných vlastnostiach Tovaru a poskytuje kontaktné údaje obchodníka, na ktorých bude spotrebiteľovi k dispozícii na príslušnej webovej stránke (www.krokus.sk).

6) VLASTNOSTI TOVARU

Zároveň týmto Obchodník poučuje Spotrebiteľa, že má právo v rámci tejto lehoty na odstúpenie od zmluvy, po prevzatí Tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Obchodník upozorňuje Spotrebiteľa, že Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

7) DODACIE PODMIENKY

1. Tovar je Obchodníkom dodávaný na území Slovenskej republiky.

2. Tovar bude Spotrebiteľovi dodaný najneskôr do 30 dní, pričom dodacia lehota začína plynúť nasledovne:

  • Dodacia lehota pri Tovare, ktorého Kúpna cena bude Spotrebiteľom hradená pri prevzatí Tovaru, t.j. na dobierku, začína plynúť dňom uzavretia Kúpnej zmluvy podľa článku III. týchto VOP, t.j. potvrdením Objednávky Obchodníkom v zmysle bodu 4. Článku III. týchto VOP
  • V prípade, že Spotrebiteľ zvolil iný spôsob úhrady Kúpnej ceny za Tovar a/alebo Službu, t.j. platba prostredníctvom platobnej karty, bezhotovostnou platbou prevodom na účet začína Dodacia lehota plynúť až od úplného zaplatenia Kúpnej ceny, t.j. od pripísania celej sumy Kúpnej ceny na účet Obchodníka

3. Spotrebiteľ je povinný prevziať Tovar v mieste, ktoré je uvedené v potvrdení Objednávky Spotrebiteľa Obchodníkom. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania Tovaru zo strany Obchodníka, Obchodník je oprávnený predĺžiť lehotu na dodanie Tovaru, a to aj opakovane, o čom je Spotrebiteľ telefonicky oboznámený Obchodníkom. V prípade, ak Spotrebiteľ neprevezme objednaný Tovar do 14 dní odo dňa, keď bol Spotrebiteľovi dostupný, je Obchodník oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy a predať Tovar tretej osobe.

4. Ak je Tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa potvrdenia Objednávky.

5. Spolu s Tovarom je Spotrebiteľovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k Tovaru (údaje o spôsobe použitia, montáže, údržby Tovaru, nebezpečenstve z nesprávneho použitia, podmienkach uchovávania a skladovania).

6. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je Tovar dodávaný.

7. Objednaný tovar je zasielaný na základe Vami vybranej možnosti dopravy. Cena za poštovné je započítaná automaticky a kupujúci je s ňou pri objednávaní tovaru oboznámený.

8. Doba dodania: Tovar na dobierku odosielame najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa prijatia objednávky. Doba dodania závisí od spôsobu dopravy. Pri odoslaní Slovenskou poštou je zásielka dodávaná maximálne do 3 pracovných dní od jej odoslania, dodanie prostredníctvom Packety trvá 1-4 pracovné dni.

9. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke právo k Tovaru až úplným zaplatením celej Kúpnej ceny za Tovar. Zodpovednosť za škody spôsobené na Tovare prechádza na Spotrebiteľa v momente, keď prevezme Tovar od Obchodníka, alebo keď tak neurobí včas, potom v čase keď mu Obchodník umožní nakladať s Tovarom a Spotrebiteľ Tovar neprevezme.

8) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY ZO STRANY OBCHODNÍKA

1. Odstúpiť od Kúpnej zmluvy resp. Objednávky môže Spotrebiteľ aj Obchodník.

2. Obchodník môže odstúpiť od zmluvy, ak si nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu:

  • vypredania zásob
  • nedostupnosti Tovaru
  • ak výrobca, dovozca Tovaru dohodnutého v Kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Obchodníka vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy alebo
  • z dôvodov vyššej moci alebo ak
  • ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať Tovar Spotrebiteľovi v lehote určenej týmito VOP alebo
  • zjavnej chyby v Kúpnej cene uvedenej pre Tovar na e-shope (t. j. Kúpna cena zjavne iná ako obvyklá cena obdobného Tovaru
  • ak si Spotrebiteľ zvolil spôsob platby Kúpnej ceny za objednaný Tovar na dobierku, je Obchodník oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy ak si Spotrebiteľ neprevezme objednaný Tovar riadne a včas alebo ak sa objednaný Tovar vráti späť Obchodníkovi po neúspešnom pokuse o jeho dodanie Spotrebiteľovi. Obchodník je v takom prípade oprávnený požadovať od Spotrebiteľa náhradu nákladov na prepravu, ktoré mu vznikli v súvislosti s neúspešným dodaním objednaného Tovaru, vrátane nákladov na balné objednaného Tovaru
  • v prípade, ak si Spotrebiteľ zvolí spôsob úhrady Kúpnej ceny bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty je Obchodník oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ak neobdrží od Spotrebiteľa úhradu Kúpnej ceny za objednaný Tovar do jedného dňa odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy.

Obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite po zistení informovať Spotrebiteľa a zároveň je povinný ponúknuť Spotrebiteľovi náhradné plnenie alebo možnosť pre Spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy.

3. Za platné odstúpenie Obchodníka od Kúpnej zmluvy sa považuje odovzdanie resp. odoslanie písomného formulára o odstúpení Spotrebiteľovi formou e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v užívateľskom účte alebo Objednávkovom formuláre Spotrebiteľa.

9) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY ZO STRANY KUPUJÚCEHO, KTORÝ JE SPOTREBITEĽOM

1. Súhlasom Spotrebiteľa so VOP a reklamačným poriadkom, ktorý je podmienkou k vzniku Objednávky a uzavretiu Kúpnej zmluvy Spotrebiteľ potvrdzuje, že bol v zmysle týchto VOP a reklamačného poriadku Obchodníkom riadne a včas poučený o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy.

2. Spotrebiteľ, ktorý je fyzickou osobou a ním zakúpený tovar neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy resp. Objednávky bez udania dôvodu v súlade v lehote 14 dní od prevzatia Tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom okamihom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

  • tovary objednané Spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  • dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
  • tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

3. Spotrebiteľ si môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • písomne v listinnej podobe
  • využitím postupu na stránke Odstúpenie od kúpnej zmluvy,
  • prostredníctvom zápisu na inom trvanlivom nosiči tj. zaslaním vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy na e-mail:
E-mailová adresa internetového obchodu Krokus.
  • akýmkoľvek jednoznačne formulovaným vyhlásením Spotrebiteľa, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od zmluvy.

4. Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku obchodníka podľa § 19 ods. 1 zaslať tovar späť. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

5. Spotrebiteľ je povinný zaslať Obchodníkovi Tovar prostredníctvom bežného poštového balíka alebo prostredníctvom kuriéra alebo odovzdať zakúpený Tovar v ktorejkoľvek prevádzkarni Obchodníka s označením „Odstúpenie bez uvedenia dôvodu.“ K tovaru je nutné priložiť (pribaliť) kópiu dokladu o kúpe (faktúru). Bez tohto dokladu nebudeme reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy akceptovať a tovar bude vrátený naspäť odosielateľovi. Tovar nám nezasielajte na dobierku. Takýto Tovar nebude prevzatý. Odporúčame poslať Tovar doporučene.

6. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy je zachovaná ak Spotrebiteľ doručil Obchodníkovi oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy osobne najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu Obchodníka, toto oznámenie odovzdal na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch alebo si uplatnil právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy prostredníctvom vyplneného formulára zaslaného e-mailom najneskôr v posledný deň lehoty.

7. Spotrebiteľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

8. Tovar, ktorý chce Spotrebiteľ v zmysle tohto článku vrátiť musí byť v pôvodnom stave a nesmie byť poškodený. V prípade, ak bude Obchodníkovi pri odstúpení Spotrebiteľa od Kúpnej zmluvy podľa tohto článku vrátený zakúpený Tovar v poškodenom stave, Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti Tovaru.

9. Spotrebiteľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať kompletný Tovar v originálnom obale späť na adresu Obchodníka. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Spotrebiteľ je povinný doručiť Obchodníkovi Tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, v originálnom obale, nepoužívaný (okrem prípadu uvedeného v článku VI bod 2 týchto VOP t.j. Spotrebiteľ má právo po prevzatí Tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode a to v rozsahu potrebnom na zistenie vlastností Tovaru) a neznečistený. Obchodník zároveň opätovne upozorňuje Spotrebiteľa na znenie článku VI bod 3 týchto VOP t. j. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

10. Po prijatí Tovaru spolu so všetkou dokumentáciou budú Kupujúcemu vrátené peňažné prostriedky (kúpna cena, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky) do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy spôsobom vyznačeným vo formulári. Ak Spotrebiteľ neuvedie spôsob vrátenia platby Obchodník platbu vráti spôsobom, aký použil pri úhrade Spotrebiteľ. Pri odstúpení od Kúpnej zmluvy Obchodník nie je povinný Spotrebiteľovi vrátiť platby pred tým, ako mu je zakúpený Tovar doručený alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie zakúpeného Tovar späť Obchodníkovi.

11. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej Spotrebiteľ – spotrebiteľ odstúpil. Od Kupujúceho-spotrebiteľa nemôže Obchodník požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nasledujúcich nákladov a  platieb:

  • náklady na vrátenie tovaru
  • cena za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak spotrebiteľ podľa § 19 ods. 1 odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej predmetom je poskytnutie služby, dodávanie vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, alebo dodanie tepla, a pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas podľa § 17 ods. 10 písm. c). Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia, ak je celková cena dohodnutá v zmluve nadhodnotená
  • dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.

12. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • poskytnutie služby, ak:
    • došlo k úplnému poskytnutiu služby a
    • poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
  • dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
  • dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
    • dodávanie digitálneho obsahu začalo a
    • spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

13. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy je účinné dňom, kedy bolo doručené druhej zmluvnej strane. Odstúpením od Kúpnej zmluvy sa táto od začiatku zrušuje.

14. V prípade, že ste tovar nakúpili na právnickú osobu (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade) právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.

10) ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUKA A UPLATNENIE REKLAMÁCIE, SŤAŽNOSTÍ A PODNETOV

1. Obchodník zodpovedá:

  • za to, že objednaný Tovar je bez vád, má požadovanú prípadne právnymi predpismi stanovenú akosť, mieru, množstvo alebo hmotnosť,
  • za to, že Tovar v čase prevzatia Spotrebiteľom má vlastnosti výslovne vymienené alebo obvyklé, že ho možno použiť podľa povahy a účelu Kúpnej zmluvy alebo podľa toho, čo si zmluvné strany dojednali a že vec nemá právne vady,
  • za vady, ktoré má objednaný Tovar v čase jeho prevzatia Spotrebiteľom,
  • montáž alebo inštaláciu ak bola súčasťou kúpnej zmluvy a bola vykonaná Obchodníkom
  • montáž alebo inštaláciu, ktorú mal vykonať Spotrebiteľ, vykonal Spotrebiteľ nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na montáž alebo inštaláciu, ktorú mu poskytol Obchodník alebo dodávateľ digitálneho obsahu alebo digitálnej služby.

2. Pri použitom Tovare nezodpovedá Obchodník za vady vzniknuté jeho použitím alebo opotrebovaním. Pri Tovare, ktorý sa predáva za nižšiu cenu nezodpovedá Obchodník za vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná.

3. Za vadu objednaného Tovaru nie je možné považovať jeho zmenu, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby Tovaru v dôsledku jeho nesprávneho používania, mechanického poškodenia, nesprávneho skladovania alebo nedovoleného zásahu.

4. Záručná doba na uplatnenie reklamácie na Tovar je 24 mesiacov a na použitý Tovar je 12 mesiacov. Ak je na Tovare, jeho obale alebo na návode k nemu pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

5. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia Tovaru Spotrebiteľom.

6. Ak o to Spotrebiteľ požiada, vystaví mu Obchodník záručný list k zakúpenému Tovaru. Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.

7. Spotrebiteľ môže uplatniť práva zo zodpovednosti za vady u Predávajúceho spôsobom uvedeným v Reklamačnom poriadku, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP

11) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Spotrebiteľ vyhlasuje, že svoje osobné údaje poskytuje dobrovoľne pre korektné plnenie Objednávky.
  2. Obchodník prehlasuje, že neposkytne osobné údaje Kupujúceho tretej osobe, okrem údajov pre prepravnú spoločnosť, potrebných na doručenie Tovaru
  3. Obchodník vyhlasuje, že poskytnuté osobné údaje spracováva výhradne v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  4. Spotrebiteľ má právo kedykoľvek bezplatne požiadať Obchodníka, aby jeho osobné údaje vymazal z databázy.

12) RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

  1. Obchodník týmto v zmysle ust. § 5 ods. 1 písm. l) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov informuje spotrebiteľa o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených osobitným predpisom (zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
  2. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z.
  3. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je orgán alternatívneho riešenia sporov uvedený v odseku 2 a oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov ARS, ktorý je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR: (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1?csrt=6246354263768100902). Orgánmi alternatívneho riešenia sporov sú:
    • Úrad pre reguláciu sieťových odvetví pre spory vyplývajúce zo zmlúv o pripojení do distribučnej sústavy, zmlúv o pripojení do distribučnej siete, zmlúv o združenej dodávke elektriny, zmlúv o združenej dodávke plynu, zmlúv o dodávke a odbere tepla, zmlúv o dodávke pitnej vody a zmlúv o odvádzaní odpadovej vody uzatvorených so subjektom vykonávajúcim regulovanú činnosť podľa osobitného predpisu,
    • Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb pre spory vyplývajúce zo zmlúv o poskytovaní verejných služieb, ktoré sa týkajú kvality a ceny služieb, a zo zmlúv o poskytovaní poštových služieb, ktoré sa týkajú poštových služieb a poštového platobného styku, a
    • Slovenská obchodná inšpekcia pre spory neuvedené v písmenách a) a b) okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb.
  4. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
  5. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Kupujúcim – Spotrebiteľom a Obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.
  6. Každý Spotrebiteľ má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Počas alternatívneho riešenia sporov Spotrebiteľ spolupracuje so subjektom alternatívneho riešenia sporov v záujme rýchleho vyriešenia sporu. V prípade cezhraničného sporu má Spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.

13) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Obchodník si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP a reklamačný poriadok aj bez predchádzajúceho upozornenia Spotrebiteľa. V prípade zmeny VOP a reklamačného poriadku, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých VOP a reklamačného poriadku, ktoré boli platné v momente odoslania Objednávky Spotrebiteľom.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP sú aj reklamačné podmienky.
  3. Tieto VOP vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť  a účinnosť 1.7.2024

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

Neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok.

Reklamovať je možné len Tovar, ktorý bol zakúpený len u Obchodníka a ktorý je vlastníctvom Spotrebiteľa.

Na všetok ponúkaný Tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov a na použitý Tovar je 12 mesiacov. Ak je na Tovare, jeho obale alebo na návode k nemu pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia Tovaru od prepravnej spoločnosti.

Spotrebiteľ je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u Obchodníka, a to hneď po zistení vady.

Spotrebiteľ môže uplatniť práva zo zodpovednosti u Obchodníka nasledovne:

                             – písomnou vlastnoručne podpísanou reklamáciou prostredníctvom reklamačného formulára na adresu PVTrend s. r. o., Landauova 20, 841 01 Bratislava spolu s reklamovaným Tovarom a dokladom o kúpe Tovaru prostredníctvom bežného poštového balíka alebo prostredníctvom kuriéra. Obchodník nepreberá zakúpený Tovar, ktorý mu bol zaslaný Spotrebiteľom prostredníctvom dobierky.

                             – elektronicky prostredníctvom reklamačného formulára

Spotrebiteľ je zároveň povinný bezodkladne odovzdať alebo sprístupniť reklamovaný Tovar a predložiť doklad o kúpe Tovaru Obchodníkovi v ktorejkoľvek jeho prevádzkarni uvedenej v článku II. bod 9 VOP alebo prostredníctvom poštovej zásielky na adresu Obchodníka.

Pre spárovanie reklamovaného Tovaru s uplatnenou reklamáciou oznámi Spotrebiteľ Obchodníkovi pri predložení reklamovaného Tovaru svoje meno a priezvisko, adresu trvalého pobytu a dátum uskutočnenia reklamácie prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý je umiestnený na internetovej stránke e-shopu.

Obchodník poskytne Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Spotrebiteľom. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade odstráni.

Ak Obchodník zodpovedá za vady predanej veci má voči nemu Spotrebiteľ nasledovné nároky:

  • Právo na opravu alebo výmenu veci: Ak má Tovar vadu, ktorú možno odstrániť, Obchodník ju bezplatne, riadne bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie odstráni. Obchodník môže 30-dňovú lehotu predĺžiť v prípade, ak je dlhšia lehota odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť. O tejto skutočnosti Obchodník upovedomí Spotrebiteľa ešte pred uplynutím 30-dňovej lehoty. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak to Spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu súčasti Tovaru, len ak tým Obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na závažnosť vady a na skutočnosť, či by oprava veci spôsobila Obchodníkovi značné ťažkosti.
  • Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od zmluvy, ak:
    • obchodník vec neopravil ani nevymenil,
    • obchodník vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6 Občianskeho zákonníka,
    • Obchodník odmietol odstrániť vady z dôvodu, že oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na závažnosť vady a na skutočnosť, či by oprava veci spôsobila Obchodníkovi značné ťažkosti,
    • vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
    • vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy,
    • Obchodník vyhlásil alebo z okolností je zrejme, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Spotrebiteľa

Pri posudzovaní práva Spotrebiteľa na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy za rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci a za vadu takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu.

Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy ak sa spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná.

Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, Spotrebiteľ môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.

Obchodník po odstúpení od zmluvy vráti Spotrebiteľovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci Obchodníkovi alebo po preukázaní, že Spotrebiteľ zaslal vec Obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.

Obchodník vráti kúpnu cenu Spotrebiteľovi alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri zaplatení kúpnej ceny, ak Spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša Obchodník.

Ak Obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Spotrebiteľovi. Ak Spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa 2 mesačná lehota na uplatnenia vady nevzťahuje.

Spotrebiteľ má voči Obchodníkovi právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá Obchodník, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Spotrebiteľ musí právo na náhradu účelne vynaložených nákladov uplatniť u Obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opravenej alebo náhradnej veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.

Práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len, ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia dvoch rokov a pri použitých veciach jedného roka.

Právo na záruku zaniká v prípade, že:

  • k vade došlo mechanickým poškodením Tovaru spôsobeným Spotrebiteľom,
  • nesprávnym zaobchádzaním s Tovarom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
  • neoznámením zjavných vád pri prevzatí Tovaru,
  • používaním Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu Tovaru,
  • zanedbaním starostlivosti a údržby o Tovar,
  • poškodením Tovaru nadmerným zaťažovaním,
  • používaním Tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

Záruka sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie Tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním Tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

Zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

Pre úpravu zodpovednosti za vady Tovaru, vrátane záruky za akosť, v zmluvných vzťahoch medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom, ktorý nie je Spotrebiteľom, sa použijú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.

Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného Tovaru, jeho výmenou alebo vrátením Kúpnej ceny Tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Nepoškodenie Tovaru resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní Tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní Tovaru, nakoľko sa Tovar pri preprave môže poškodiť, odporúčame Spotrebiteľom rozbaliť Tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vašim podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal a rovnako aj Tovar zabalený v obale sú v poriadku a nepoškodené.

Tieto Reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok a Obchodník si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia Spotrebiteľa.

Postup pri reklamácii:

  • Informujte nás o reklamácii e-mailom.
  • Tovar zabaľte do obalu, vrátane kompletného príslušenstva dodaného s tovarom.
  • Tovar zašlite (NIE OSOBNE) ako doporučený balík (nie na dobierku!) na adresu e-shopu
    (PVTrend s. r. o., Landauova 20, 841 01 Bratislava)
  • Priložte doklad o zakúpení reklamovaného tovaru(faktúra) v našom obchode a vyplnený reklamačný formulár

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia našimi pracovníkmi.

Po vybavení reklamácie je kupujúci kontaktovaný e-mailom, a vybavenú reklamáciu predávajúci kupujúcemu zašle štandardným balíkom. Ak si kupujúci zásielku s reklamovaným tovarom neprevezme, s predávajúcim nekomunikuje, prípadne je na uvedených kontaktoch nedostupný, vyhradzuje si predávajúci právo reklamáciu   zrušiť a s tovarom naložiť ako uzná za vhodné.

Výmena tovaru:
V prípade potreby je možné nepoužitý tovar vymeniť za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výmenou tovaru za iný hradí kupujúci. Prvá výmena tovaru je bezplatná, avšak náklady spojené s vrátením tovaru hradí kupujúci. Za opakované výmeny tej istej objednávky a toho istého tovaru, si obchodník účtuje manipulačný poplatok vo výške 5 €.

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:

PVTrend s. r. o., Landauova 20, 841 01 Bratislava

Email:

E-mailová adresa internetového obchodu Krokus.

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je súčasťou VOP zverejnených na webovej stránke www.krokus.sk, jeho použitie však nie je povinné.

Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla: http://www.krokus.sk/. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom médiu (e-mailom).

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.

Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Tovar nám zašlite späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Ak tovar vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť poštou priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Predpokladaný odhad týchto nákladov je 5 až 10 Eur.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

Užitočné odkazy:
Doprava a platba
Obchodné podmienky
Alternatívne riešenie sporov
Zásady používania súborov cookie
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Ochrana osobných údajov
Orgán dozoru a dohľadu
Kontaktné informácie